marți, 25 octombrie 2011

BMW 700 an 1959-1965

BMW 700

Bmw 700 a fost o masina cu un motor mic pe spate produsa de BMW in diverse modele din August 1959 pana in Noiembrie 1965. Acesta a fost primul automobil BMW cu o structur monococa.BMW 700 si-a facut rapid un renume, in speial datorita robustetii, mai tarziu devenind popular si in cursele de masnini."Modelul BMW 700 coupé, comparat cu predecesorul său, dispune de un motor de 30 CP în doi cilindrii, oferă acelaşi spaţiu interior, caracteristici dinamice mai bune, aceeaşi viteză maximă, reprize identice şi în general valori medii mai bune", suna comunicatul oficial. Greutatea noului model, 640 kg, a eclipsat competiţia în clasa respectivă, încă de la început. De aceea populaţia, a supranumit versiunea sport cu motorul de 40 CP amplasat în spate, "Carrera clasei muncitoare". Următoarea comparaţie din noiembrie 1962 arată că preţul era foarte accesibil: Versiunea decapotabilă costă 6.950 DM, incluzând încălzirea, ceea ce o face sa fie cu 1.250 DM mai ieftină decât modelul descoperit Volkswagen Beetle. Un model decapotabil Karmann Ghia costa 9.500 DM."

Modele : BMW 700 LS Coupe, BMW 700 convertible,BMW 700 Coupe,Race-prepared BMW 700 Sport,BMW 700RS
  • Detalii
  • Producator: BMW
  • De asemenea, numit: BMW LS
  • Productie: 188211 construit 1959-1965
  • Salonul: 154.557
  • Coupé: 31.062
  • Cabriolet: 2.592
  • Predecesor: BMW 600
  • Succesor: Mini (BMW)
  • Layout: RR aspect
  • Motor: 697 cc plat-2
  • Transmisie: 4 viteze manuala
  • Ampatament: 2120 mm
  • LS: 2280 mm
  • Lungime: 3540 mm
  • LS: 3860 mm
  • Lăţime: 1480 mm
  • Înălţime: 1270 mm -1360 mm
  • Greutate: 640 kg - 690 kg

BMW 700 Convertible
English

BMW 700 was a small car with an engine produced by BMW back in various models from August 1959 to November 1965. This was the first car with a BMW monococa.BMW700 structure and quickly made ​​known in due Speia robustness, later becoming popular in racing masnini. "The BMW 700 coupe, compared with its predecessor, powered by an engine 30 hp two-cylinder offers the same interior space, better driving dynamics, the same speed, and generally identical halves averaged better ", official announcements. Flyweight, 640 kg, has eclipsed the competition in that class from the beginning. Therefore the population, the sports version called 40 bhp engine in the back, "Carrera working class". The following comparison of November 1962 shows that the price was very affordable: convertible version cost DM 6950, including heating, which makes it cheaper than DM 1,250 open Volkswagen Beetle. A Karmann Ghia convertible cost DM 9500. "
BMW 700 LS Coupe

Detail
Manufacturer: BMW
Also called: BMW LS
Production: 1959–1965 188,211 built
Saloon: 154,557
Coupé: 31,062
Convertible: 2,592
Predecessor: BMW 600
Successor: Mini (BMW)
Layout: RR layout
Engine: 697 cc Flat-2
Transmission: 4 speed manual
Wheelbase: 2,120 mm
LS: 2,280 mm
Length: 3,540 mm
LS: 3,860 mm
Width: 1,480 mm
Height: 1,270 mm −1,360 mm
Curb weight:640 kg − 690 kg

BMW 700 Coupe
Race-prepared BMW 700 Sport

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More