miercuri, 26 octombrie 2011

Prima Serie BMW - 115, 116, 118, 120, 12o an 1962–1976

BMW 115 (1500)
BMW 115 (1500)
La începutul anilor ’60, situaţia s-a schimbat dramatic şi în n sfârşit a fost finalizat noul model de clasă medie, proiectat cu mult stil, având o mărime medie, patru uşi, suspensie sport precum şi un puternic motor, acest model era îndeajuns de confortabil pentru cinci pasageri dar şi suficient de agil pentru a se comporta foarte bine în curbe rapide. Experţii în marketing l-au denumit "Noua Clasă" odată cu debutul la salonul auto de la Frankfurt: BMW 1500.
Sub capotă, se găsea un nou motor cu patru cilindri în linie de 1,5 litri. O putere maximă de 150 CP făcea ca maşina să atingă aproape 150 km/h, o valoare excelentă prin comparaţie cu competiţia de la acea dată. Suspensia excelentă s-a adăugat performanţelor superlative ale maşinii. Comportamentul rutier era neutru în aproape toate condiţiile. Suspensia era fermă dar fără să fie inconfortabilă. La interior se puteau remarca elemente de siguranţă, cum ar fi bord cu margini capitonate şi un volan îmbrăcat pentru protecţie.
Modelul BMW 1500 a fost pozitiv primit de către presa internaţională de specialitate dar şi de către cumpărători în aceeaşi măsură. După numai un an de la începerea producţiei, a fost lansat modelul BMW 1800, similar cu 1500 dar cu un motor de 1,8 litri şi cu o putere de 90 CP, urmat de BMW 1600 şi BMW 2000 în 1964 şi respectiv 1966. În 1969, vârful de gamă al Noii Clase a ajuns în showroom-uri, sub înfăţişarea lui BMW 2000 tii, primul model de serie cu un sistem de înjecţie de carburant. Noua linie de coupé-uri, care a fost lansată în 1965, compusă din modelele 2000 C şi CS, a fost de asemenea dezvoltată pe platforma Noii Clase.

Modele din serie: bmw 115 (1500), 116 (1600), 118 (1800), 120 (2000 C/CS) Coupé, 121 (2000/tii)

An 1966 BMW 1800
BMW 116 (1600)

English

In the early '60s, the situation has changed dramatically and was finally completed in mid-range new model, designed with more style, with an average size, four-door sports suspension and powerful engine, this model was comfortable enough for five passengers and agile enough to perform well in fast corners. Marketing experts have called the "New Class" with its debut at the Frankfurt Motor Show: BMW 1500.
Under the hood, there was a new four-cylinder engine of 1.5 liters. A maximum output of 150 hp made ​​the car to reach nearly 150 km / h, excellent value compared to the competition at that time. Excellent suspension was added superlative performance of the machine. Road behavior was neutral in almost all conditions. The suspension was firm without being uncomfortable. The interior safety features could be noticed, such as board edges and a padded steering wheel for protection.
The BMW 1500 was positively received by the international media specialist and the buyers alike. After only one year of starting production, BMW launched in 1800, similar to 1500 but with a 1.8-liter engine with an output of 90 HP, followed by the BMW 1600 and BMW 2000 in 1964 and 1966 respectively. In 1969, the new class flagship arrived in showrooms in the guise of BMW in 2000 hold the first production model with a fuel injection system. The new line of coupes, which was launched in 1965, composed of 2000 C and CS models, was also built on the new class.


Models in the series: BMW 115 (1500), 116 (1600), 118 (1800), 120 (2000 C / CS) Coupe, 121 (2000/tii)
BMW 120 C/CS (2ooo)
BMW 121 (2002)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More