Bmw Isetta
Semnificativele schimbări în bine ale nivelului de trai au fost asociate cu creşterea cererii pentru autovehicule cu facilităţi de protecţie împotriva intemperiilor. Chiar dacă nu cu mult timp în urmă oamenii erau fericiţi dacă puteau conduce o motocicletă, chiar echipată cu un ataş, acum atitudinea s-a schimbat şi nimeni nu dorea sa poarte haine grele, rezistente la intemperii. Acum doreau sa ajungă din A în B fără să se ude.
De aceea Consiliul Director BMW a decis să includă în portofoliul său o maşină mini vandabilă. Căutând conceptul corect, care ar fi fost potrivit pentru construcţia sub licenţă, inginerii BMW au vizitat numeroase saloane auto. La salonul auto de la Turin, au găsit un model avangardist numit Isetta şi produse de Iso din Milano. La prima vedere, Isetta era neobişnuit deoarece avea o uşa în partea din faţă, un motor în doi timpi montat lateral, şi un ecartament spate foarte mic. Cu toate acestea inginerii BMW au recunoscut potenţialul acestei maşinuţe. Zgomotosul motor în doi timpi era uşor de înlocuit de un motor de motocicletă silenţios şi cel puţin pasagerii puteau sta unul lângă celălalt, ca într-o maşină „adevărată”. O inovaţie unică a fost uşa frontala, care se deschidea împreuna cu volanul şi cu bordul, permiţând pasagerilor să între înăuntru. Mai mult sau mai puţin…
Detalii:
Producător: BMW
De asemenea, numit: BMW Isetta
De producţie :1956-1962
Predecesor: BMW 250
Succesor: BMW 600
Layout: RR aspect
Motor: 298cc cc un singur cilindru in 4 timpi (53 mph (85 km / h) viteza de top)
Transmisie: 4 viteze manuala
English
Manufacturer:BMW
Also called: BMW Isetta
Production :1956-1962
Predecessor: BMW 250
Successor: BMW 600
Layout: RR layout
Engine: 298cc cc single cylinder 4-stroke (53 mph (85 km/h) top speed)
Transmission: 4 speed manual
Significant changes in the well of living standards were associated with increased demand for vehicles with weather protection facilities. Although not long ago people were happy if they could drive a motorcycle, even equipped with a sidecar, his attitude changed and now no one wanted to wear heavy, weather-resistant. I wanted to get from A to B without being wet.
That's why BMW Board decided to include in its portfolio a marketable mini car. Looking for the right concept, which would be suitable for the construction of licensed BMW engineers have visited many showrooms. At the Turin Motor Show, have found a model called avant-garde products Iso Isetta and Milan. At first glance, the Isetta was unusual because he had a front door, two-stroke engine mounted sideways and a narrow rear track. However BMW engineers have recognized the potential of these machines. Loud two-stroke engine could easily be replaced by a motorcycle engine and at least silent passengers could sit next to each other, as in a car "true". A unique innovation was the front door, which opens along with the steering wheel and the dashboard, allowing passengers to enter inside. More or less ...
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu