BMW 326
Pe 15 Februarie 1936 BMW a produs senzaţie la Salonul Internaţional de la Berlin. BMW 326 a celebrat debutul său ca un model inovator atât stilistic cât şi în ce priveşte tehnologia. Inginerii BMW au creat un model de clasă medie complet nou, folosind un şasiu jos tip cutie cu o rezistenta la torsiune mare, o axă spate silenţioasă şi arcuri lamelare transversale pentru axa faţă.
BMW 326 a fost disponibil in varianta berlină dar şi două uşi sau patru uşi convertibil.
326 a fost una dintre cele mai moderne maşini ale timpului. A fost primul BMW cu o caroserie fluidă, frâne hidraulice şi roată de rezervă ascunsă. A fost propulsat de un 6 cilindrii in linie de 2 litri, cu două carburatoare, a cărui putere maximă de 50 CP a fost transmisă la roţi, în treptele 1 şi 2, de o cutie de viteze parţial sincronizată cu 4 trepte şi ambreiaj. Viteza maximă atinsă a fost de 115 km/h.
Detalii
Producător: Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Producție: 1936-1941, 15,936 construit
cca. 1946, câteva construit
Predecesor: BMW 319
Succesor: BMW / SEM 340 BMW 501
Modelul Caroseriei: Saloon în 4 uși, 2 şi 4 uşi, cabriolete
Layout: FR aspect
Motor: 1971 cc OHV drepte 6
Transmisie: 4 viteze manuala
Ampatament: 2870 mm
Lungime: 4600 mm
Lăţime: 1.600 mm
Înălţime: 1540 mm
Greutate: 1,100 kg
(măsurători aproximative)
Related: BMW 327-BMW 328
Designer: Ingineri Fritz Fiedler, Alfred dezosare
Stylist: Peter Schimanowski
English
On February 15, 1936 BMW caused a sensation at the Berlin International Fair. BMW 326 celebrated its debut as an innovative model both stylistically and in terms of technology. BMW engineers have created a completely new mid-range model using a box-type chassis with a low resistance to torsion, a quiet rear axle and transverse leaf spring front axle.
BMW 326 was available as two-door sedan and four-door convertible.
326 was one of the most modern machines of the time. It was the first BMW with a body fluid, hydraulic brakes and spare wheel hidden. It was powered by a 6-cylinder 2-liter in-line with two carburetors, whose maximum power of 50 hp was transmitted to the wheels, in steps 1 and 2, a partially synchronized gearbox and clutch 4-speed. Top speed was 115 km / h.
Detail
Manufacturer: Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Production: 1936–1941, 15,936 built
ca. 1946, a few built
Predecessor: BMW 319
Successor: BMW/EMW 340 BMW 501
Body style: 4-door saloon, 2 & 4-door cabriolets
Layout: FR layout
Engine: 1971 cc OHV Straight 6
Transmission: 4 speed manual
Wheelbase: 2,870 mm
Length: 4,600 mm
Width: 1,600 mm
Height: 1,540 mm (61 in)
Curb weight: 1,100 kg (2,400 lb)
(measurements approximate)
Related: BMW 327-BMW 328
Designer: Engineers Fritz Fiedler, Alfred Böning
Stylist: Peter Schimanowski
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu