In 1933, BMW a prezentat BMW 303 care a marcat începutul unei tradiții glorioase și de lunga durata, anume cea a motoarelor cu sase cilindrii în linie. 303 a fost primul automobil pe care distinsul calandru BMW, binecunoscut noua azi, a fost folosit: grila-rinichi. Nou dezvoltatul motor de 1,2 litri, cu sase cilindrii în linie s-a dovedit a fi foarte silențios dar și foarte sprinten și dezvolta un maximum de 30 CP, ceea ce făcea ca modelul cu patru locuri sa atingă chiar și 90 km/h.
BMW 303 a fost, de asemenea, primul BMW care dispunea de un motor in linie-6.M78 cu sase cilindri 1182cc.
Producție intre: 1933-1934
Predecesor: BMW 3 / 20
succesor: BMW 315
Model: Cu 2 uși limuzina
Cu 2 uși Cabriolet
Aspect: FR aspect
Motor: 1173 cc (71,6 cu in) OHV drepte-6, 30 CP (22 kW, 30 CP) la 4000 rpm
Transmisie: 4-trepte manuala, sincronizate pe 3 si 4 [1]
Ampatament: 2400 mm
Lungime: 3899 mm
Masa proprie: 820 kg
Înrudit cu: BMW 309, BMW 315, BMW 319
Proiectant: Fritz Fiedler
English
In 1933, BMW introduced the BMW 303 which marked the beginning of a long and glorious tradition, namely the engine with six cylinders in line. 303 was the first car that BMW grille distinguished, nine well-known today, was used: grid-kidney. New developer 1.2 liter engine with six cylinders in line proved to be very quiet but also very agile and develops a maximum of 30 horsepower, which made ??the model with four places to reach even 90 km / h.
BMW 303 was also the first BMW engine featuring a line-6.M78 1182cc six-cylinder.
Production from: 1933-1934
Predecessor: BMW 3 / 20
success: BMW 315
Model: 2-door sedan
2-door Convertible
Layout: FR layout
Engine: 1173 cc (71.6 cu in) OHV straight-6, 30 hp (22 kW, 30 hp) at 4000 rpm
Transmission: 4-speed manual, synchronized 3 and 4 [1]
Wheelbase: 2400 mm
Length: 3899 mm
Dry weight: 820 kg
Related: BMW 309, BMW 315, BMW 319
Designer: Fritz Fiedler
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu