BMW 335
La sfârşitul anilor 30, firma Bayerische Motoren Werke, pe scurt BMW, a devenit unul dintre cei mai prestigioşi producători de automobile din Germania. În doar zece ani BMW a reuşit să devină dintr-un producător sub licenţă de maşini mici, obişnuite, într-un producător de automobile care oferea o variată gamă de performante maşini sport. Când în 1937 BMW s-a aventurat în segmentul performant de lux, odată cu lansarea lui 327, o maşină convertibilă, care a fost la scurt timp urmată de o elegantă versiune coupé şi o berlină era singurul model neinclus încă în acest portofoliu.
La sfârşitul anului 1937 şi începutul anului 1938, BMW a decis să urmeze exemplul modelului cu patru uşi 326, în loc să dezvolte o berlină de la zero. În 1939 a fost lansat 335, o versiune mai mare a lui 326 cu un ampatament mărit şi un nou motor şase în linie cu capacitatea de 3.5 litri. Această maşină a fost dezvoltată pentru a fi folosită pe autostradă la viteze mari de deplasare. Motorul, al cărui arbore de distribuţie plasat lateral, nu folosea un lanţ ci roţi dinţate, producea 90 CP şi o viteză maximă de 145 km/h. Arcurile de torsiune erau plasate longitudinal pe puntea rigidă spate şi maşina era echipată pentru prima oară cu o cutie de viteze cu patru trepte complet sincronizată
Detalii
Producător: Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Producție: 1939-1941
410 construit (estimat)
Succesor: BMW 501
Modelul caroseriei: Saloon in 4 usi, 2 şi 4 uşi, cabriolete
Layout: FR aspect
Motor: 3485 cc OHV drepte 6
Transmisie: 4 viteze manuala
Ampatament: 2980 mm
Lungime: 4840 mm
Lăţime: 1,700 mm
Înălţime: 1690 mm
Curb Greutate: 1,300 kg (măsurători aproximative)
Related: BMW 326
Designer: Fritz Fiedler
English
In the late 30 company Bayerische Motoren Werke, BMW briefly became one of the most prestigious automobile manufacturers in Germany. In only ten years BMW has managed to become a licensed manufacturer of small cars, ordinary cars in a manufacturer that offers a wide range of performance sports car. When in 1937 BMW has ventured into the luxury performance segment with the launch of 327, a convertible car, which was shortly followed by an elegant sedan and a coupe version was the only model still not included in this portfolio.
In late 1937 and early 1938, BMW has decided to follow the four-door model 326, a sedan instead of developing from scratch. In 1939 was launched 335, a larger version of the 326 with a longer wheelbase and a new six engine in line with capacity of 3.5 liters. This machine was developed for use on the highway at high speeds. Engine whose camshaft placed side but did not use a chain gears, producing 90 hp and a top speed of 145 km / h. Torsion springs were placed longitudinally rigid rear axle and the car was equipped for the first time with a four-speed gearbox with fully synchronized
Detail
Manufacturer: Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Production: 1939–1941
410 built (estimated)
Successor: BMW 501
Body style: 4-door saloon, 2 & 4-door cabriolets
Layout: FR layout
Engine: 3485 cc OHV Straight 6
Transmission: 4 speed manual
all- synchromesh
Wheelbase: 2,980 mm
Length: 4,840 mm
Width: 1,700 mm
Height: 1,690 mm
Curb weight: 1,300 kg (measurements approximate)
Related: BMW 326
Designer: Fritz Fiedler
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu